Němcová, Kalousek, Feri a jím podobní: Ven z politiky!

Jestliže někoho naštve kritika neonacistických stran, nevyváženosti veřejných médií a ekonomické kriminality, tak, že odejde ze sálu, když někdo takové zhůvěřilosti, a to zvláště prezident republiky, kritizuje, není politikem.

Staronově inaugurovaný prezident Miloš Zeman měl jako vždy projev, za který je mu třeba zatleskat. A to zvlášť, když kritizoval tři velké problémy současnosti. Jednu neonacistickou stranu, ekonomickou kriminalitu a nevyváženost veřejných médií. To jsou i podle mne problémy, které trápí českou společnost. Ale jak je možné, že když na tyto problémy někdo upozorní, a to zvláště prezident republiky, tak se najde skupina pochybných poslanců a senátorů, která při této kritice odejde ze sálu?

Prý se jich také dotklo, když prezident republiky kritizoval jednoho zámožného boháče ze severní Moravy. Jenže česká společnost není jen jeden zámožný boháč ze severní Moravy, ale dalších nejméně deset milionů lidí. Jen tak mimochodem by mne zajímalo, jestli pak by se například titéž lidé dokázali naštvat, když například mně osobně se v rámci našeho zastupitelstva stalo, že ačkoliv jsem jsem jen pouhý zastupitel naší MČ, tak naše "pražskokavárenská" opozice se do mne zkoušela na jejich FB obout. Ale pozor, a to nikoliv na faktech, ale jednak jen na základě drbů, klepů a výmyslů. A jednak, že jsem prý tak strašně moc nekompetentní, a to prý kvůli mým dalším blogerským a badatelským aktivitám, za které jsem naopak já na sebe pyšný (a které mimochodem s politikou naší MČ vůbec nesouvisí). A tak pochybuji, že pro diametrání rozdílnost politických názorů by se mne ti, kteří se dokážou urazit jako muslim, když někdo kritizuje onoho boháče ze severní Moravy, dokázali obdobně zastat i mně. Akorát jen to, že pan prezident ve svém inauguračním projevu upozornil na skutečné problémy a nikoliv jen na drby a klepy.

A tak si říkám, jestliže se někomu nelíbí kritika neonacistických stran, kritika ekonomické kriminality a kritika nevyváženosti veřejných médií, tak takový člověk nění politikem těch deseti milionů lidí. Nechce pracovat pro žádné dobro věci. A to by si měli uvědomit ti, kteří takovým to lidem stále ještě dávají hlas ve volbách. Česká republika si takové politiky nezaslouží a zdejší voliči by je měli jednou a pro vždy poslat do patřičných mezí.

zdroj: http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/2413594-dokument-inauguracni-projev-prezidenta-milose-zemana

Související články:

Je projevení sympatií k našemu panu prezidentovi aktivní občanství?

Samozřejmě, že je poslední prezidentská milost správná

Chystáte se do komunální politiky? A budovat nebo politikařit?

Proč je vztah Čechů k těm rádoby elitám tak negativní?

Mohl jsem svým blogem ovlivnit prezidentskou volbu?

Autor: Libor Čermák | pátek 9.3.2018 6:08 | karma článku: 48,64 | přečteno: 22193x
  • Další články autora

Libor Čermák

Ve srubu pod skálou

28.10.2023 v 7:46 | Karma: 8,53

Libor Čermák

Indián v Roswellu

17.6.2023 v 10:23 | Karma: 6,39

Libor Čermák

U Petroglyfů Tří řek

5.3.2023 v 7:47 | Karma: 9,88