Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Kruhy v obilí se letos objevovaly rekordně dlouho. A i v kukřici

V předešlém dílu jsem sliboval informaci o zajímavém vyvrcholení letošní sezóny agrosymbolů. Co jsem sliboval, to nyní plním. Záměrně jsem čekal až doteď, protože doba, kdy se tento fenomén objevuje, se letos protáhl až do podzimu.

19.10.2008 v 20:47 | Karma: 20,25 | Přečteno: 3372x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Kruhy v obilí – vrchol sezony

Tajuplný jev kruhů v obilí je každoročně jedním z nejkrásnějších zpestření letních měsíců. A letošní sezóna patří bezpochyby k těm zajímavějším, jaké nastaly od počátku sledování tohoto fenoménu.

6.9.2008 v 17:01 | Karma: 14,97 | Přečteno: 3405x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Kruhy v obilí – byl jsem přímo na místech činu

VELKÁ BRITÁNIE 23.-31. července 2008. Od začátku května připravuji pro čtenáře blogu seriál o nových agrosymbolech po celém světě. Avšak v červenci jsem se vydal přímo do Wiltshiru, kde jsem se na vlastní oči přesvědčil, že tento jev je skutečný a hlavně i mimořádný.

12.8.2008 v 22:01 | Karma: 19,25 | Přečteno: 3424x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Léto plné obrazců v obilí

Je 19. července 2008 a já jedu vlakem do Českých Budějovic. A můj cíl? Obilný piktogram na okraji města, nalézající se nedaleko kruhového objezdu na ulici „Okružní“.

20.7.2008 v 7:37 | Karma: 17,46 | Přečteno: 2881x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Záhadné obrazce v obilí nám vznikají jako houby po dešti

Zatímco v dřívějších dílech mého seriálu jsem každý nový obrazec slavil, dnes už o nich ani nestačím psát. Zprávy o nových obrazcích nám přicházejí snad každým dnem, a to nejen z celé Evropy, ale z celého světa.

3.7.2008 v 22:44 | Karma: 19,53 | Přečteno: 7247x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Jsou za všemi obilnými piktogramy padělatelé?

Možná jste si všimli toho, že jsem se pustil do zajímavého seriálu, který informuje o nových obrazcích v obilí z celého světa. Jsou za tímto jevem jen vtipálci, jak tvrdí skeptikové a nebo je za tím i něco jiného?

24.6.2008 v 22:00 | Karma: 19,37 | Přečteno: 2170x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Za tajemstvím dalších kruhů v obilí

Od mého posledního dílu tohoto seriálu věnovanému jevu známého jako kruhy v obilí, přišlo opět několik zpráv o nových obrazcích. Tentokrát nejen pouze z Anglie či Itálie, ale dokonce až z Jižní Korey.

15.6.2008 v 16:25 | Karma: 19,86 | Přečteno: 3467x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Výlet za novými kruhy v obilí

Nyní bych Vás chtěl opět pozvat do magických míst anglického hrabství Wiltshire i do dalších míst Starého kontinentu a upozornit vás na další kruhy v obilí, které tu v minulých dnech opět vznikly.

8.6.2008 v 19:10 | Karma: 17,65 | Přečteno: 2320x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

Jak pokračuje letošní sezona kruhů v obilí?

Před dvěma týdny jsem tu publikoval článek o prvních letošních kruzích v obilí, které se vyskytly různě po světě. Zatím jich ještě moc není, sezona agrosymbolů se teprve rozjíždí, ale i tak to stojí o tom napsat, protože jeden z nových obrazců je již skutečně mimořádný. Koho zajímá víc, ať čte dál.

23.5.2008 v 19:27 | Karma: 20,00 | Přečteno: 2416x | Diskuse| Věda

Libor Čermák

První obilné formace letošního roku

V našich zemích se tradičně velmi málo mluví o tzv. agrosymbolech, které se objevují každý rok v obilných polích po celém světě. Proto jsem si vytkl za cíl tento nedostatek informací trochu napravit.

8.5.2008 v 8:28 | Karma: 21,89 | Přečteno: 3059x | Diskuse| Věda