Libor Čermák

Jak mi mimozemšťani pomáhali ve škole

12. 02. 2018 6:50:13
Myslíte si, že je tento titulek přitažený za vlasy? Ne není. Mimozemšťani mi skutečně v dětství pomáhlali na základní škole. A vděčím jim i za to, že jsem vystudoval střední školu. Nevěříte? Čtěte dál a dozvíte se, jak to myslím.

Vzpomeňte si, milí čtenáři, jací jste byli ve škole žáci. Byli jste jedničkáři, či průměrní trojkaři nebo dokonce propadlíci? Já osobně jsem byl většinu školní docházky takový ten průměrný trojkař. A to až do puberty. A co se najednou v pubertě nestalo? Začal jsem se zajímat o záhady a hlavně o mimozemšťany a případy UFO mne začaly fascinovat. Díky tomu jsem se také začal dostávat i k záhadám historickým, dnes bychom řekli k archeoastronautice. A tak se stalo to, že to všechno mne přivedlo k tomu, že jsem nad tím vším začal najednou víc hloubat. A jak jsem tak nad tím vším hloubal, najednou jsem například z dějepisu byl jeden z nejlepších ve třídě. A to není zdaleko všechno. Otázky UFO, mimozemšťanů a mimozemských civilizací dokážou přimět člověka, aby se víc zamyslel i nad dalšími obory. Jak je to například s tím životem (přírodopis) nebo, jak že to vlastně chodí v tom vesmíru (fyzika), atp. A tak z trojkaře jsem najednou měl vyznamenání. Takže můžu s klidným svědomím říci, že mi mimozemšťani pomáhali ve škole.

To ale není všechno. I na průmyslovce mi mimozemšťani pomohli. A jak? Budete se divit, ale bylo to při maturitě z českého jazyka. Psal se rok 1997. Vytáhl jsem si otázku o Boženě Nemcové, Josefu Kajetánu Tylovi a pod. Když jsem tuto maturitní otázku dokončil, přišla řada i na můj čtenářský deník. Zkoušející se do něj podívala. A co myslíte, že tam bylo napsáno? Kromě dalších knížek i samý Michael Hesemann nebo Erich von Däniken. U druhého jmenovaného to tehdy byly konkrétně knížky: Vzpomínky na budoucnost, Šok z bohů, Po stopách všemocných, Cesta na Kiribati a Strategie bohů. A tak jsem byl chtě, nechtě dotázán právě na Ericha von Dänikena. Řekl jsem samozřejmě vše, co o něm vím. A tak se můžu pochlubit tím, že jsem byl možná jedním z prvních studentů, kteří můžou říci to, že maturovali v českém jazyce z Dänikena. Kolik pak čtenářů toto může říci? Já ano. A tak, jak jsem v tomto článku napsal, mimozemšťani mi takto skutečně pomohli jak na základní tak na střední škole.

Takže, co tímto článkem chci povědět? Pokud, čtenáři, mátě dítko, které se nerado učí, co kdybyste se ho pokusili něčím takovým či něším podobným naočkovat? Něčím, co ho bude též fascinovat tak, že nad tím začne podobně hloubat tak nadšeně, jako já nad těmi mimozemšťany a UFO. A třeba se mu ve škole podaří to samé, jako se podařilo tenkrát mě.

Související články: Toužíte po osobním rozvoji? Začněte vést skauty nebo turisťák.

Autor: Libor Čermák | karma: 17.82 | přečteno: 609 ×
Poslední články autora