Libor Čermák

Byl Drahoš skutečně tak výrazným předsedou AV?

26. 08. 2017 6:31:13
A byl tak výrazným, aby se hodil až na prezidenta republiky? Zkusme si ho srovnat s předšlými předsedy AV. Mě zkrátka vychází tento českými sorosovcemi a pražskou kavárnou protěžovaný kandidát jako ze všech nejméně výrazný.

Prezident republiky by podle mého názoru neměl být žádný suchar, ale naopak výrazná a charismatická osobnost. A jakpak je na tom českými sorosovci a pražskou kavárnou protěživaný Jiří Drahoš? Zkuste se teď nad tím zamyslet. Kolik z vás čtenářů vlastně vědělo, že předsedou AV byl v uplynulých osmi letech nějaký pan Drahoš? Já, jakožto záhadolog jsem samozřemě sledoval i to, co se děje v oblasti vědy. Tak jsem občas zaregistroval, že i existuje někdo jako tzv. "předseda Akademie věd".

Třeba takového Rudolfa Zahradníka jsem vnímal. Býval často v televizi i v časopisech a občas se vyjadřoval i problematice, kterou se zabývám i jako záhadolog. I když kolikrát nikoliv tak, jak bych si přál. Ale i tak byl přeci jen tím výraznějším předsedou. To samé by se dalo říci i Heleně Ilnerové. Tu jsem vždy vnímal jako vědkyni, ze které čišilo podobné charizma jako například ze známého astronoma dr. Jiřího Grygara. Dalšího předsedu v pořadí, Václava Pačese už jsem tak často v médiích nevídal. Ale když se někde objevil, věděl jsem pro jeho charakteristickou postavu, že je to on.

A dalším v pořadí byl již zmíněný Jiří Drahoš. Nechci nijak snižovat jeho vědecké kvality, o kterých nepochybuji. Ale abych řekl pravdu, v posledních osmi letech jsem vůbec nevěděl, kdo že tím předsedou AV vlastně je. To, že jím byl zrovna Jiří Drahoš, jsem se dozvěděl až, když se o něm po skončení jeho předsednictví začalo uvažovat jako o možném prezidentském kandidátovi.

A tak říkám jedno, tento kandidát byl sorosovci a pražskou kavárnou vybrám jen proto, že byl jako odcházející předseda AV zrovna tzv. "na ráně". Ale že by to byla nějaká výrazná charizmatická osobnost? A to dokonce výraznější a s bohatšími politickými zkušenostmi než je současný prezident republiky Miloš Zeman? Tak to tedy určitě ne.

Související články:

Média, přestaňte už psát lži o Drahošovi, jako o favoritovi prezidentské volby!

Ohledně strachu o svobodu republiky jste si spletl strany, pane Hrušinský!

Drahoš se na prezidenta skutečně moc nehodí

Mají se političtí agitátoři vtírat na akce pro děti?

Protikandidáty Miloše Zemana nehodlám volit ani v přespříští prezidentské volbě

Co když na prezidenta někdo navrhne ne úplně známé kandidáty?

Autor: Libor Čermák | karma: 42.06 | přečteno: 3355 ×
Poslední články autora