Pokračujte ve čtení na další straně

V poslední době mě na internetu rozčiluje jeden nešvar. Narazím na zajímavý odkaz, který mne zaujme. Když na něj kliknu, zjistím, že tam jsou jen tři věty a pak sdělení: "pokračujte ve čtení na další straně".

"No dobře". Řeknu si. "Autor toho článku chce asi čtenářům ukázat hyperlinkové vymoženosti internetu". Jenomže pak zpravidla nastávají dvě varianty.

Ta první varianta je ještě ta lepší. Po delším hledání nakonec najdu odkaz, který mne na tu stránku dostane. A tam zjistím, že tam jsou napsané další tři věty. A pak zase ono "pokračujte ve čtení na další straně". Někdy to smysl má. Například, když je tam nějaká hádanka. Ale když je tam jen nějaké obyčejné sdělení? To by se jako ty všechny věty nedaly dát na jednu jedinou webovou stránku? Vždyť ze své praxe, kdy už jsem na internetu vytvořil mnoho webových stránek (a teď zrovna nemám namysly svých více než 1600 článků v mém blogu), vím, že dát to celé sdělení na jednu stránku je samozřejmě technologicky možné.

No dobře. Autor si chtěl asi trochu webmastersky pohrát, a tak jeho článek rozkrájel na menší části po třech větách. Já bych to nedělal. Já bych to takto rozděloval jen v případě, že by se jednalo o hodně dlouhý článek, aby to nebylo opticky moc dlouhé čtení.

Avšak kolikrát se mi stane ještě druhá varianta. Že tam ten pokračovací odkaz už nenajdu vůbec, a to ať klikám, kam klikám! Buď se doklikám na reklamu a nebo na zcela jiný článek. Tak to už se fakt naštvu, protože takto prezentované informace se mi už dopravdy nelíbí. "Asi si autor dělá ze čtenářů legraci a nebo tam ten odkaz zapomněl dodat."

A tak vyzývám administrátory, takovýchto a podobných stránek: Aby se takovým to věcem předcházelo, nebylo by lepší to celé dávat všechno na jednu jedinou webovou stránku? To proklikávání a nebo dokonce i to hledání odkazu na proklikávání mne doopravdy rozčiluje. A myslím si, že nejen mě.

Autor: Libor Čermák | pondělí 27.3.2017 12:00 | karma článku: 31,86 | přečteno: 3444x
  • Další články autora

Libor Čermák

Ve srubu pod skálou

28.10.2023 v 7:46 | Karma: 8,51

Libor Čermák

Indián v Roswellu

17.6.2023 v 10:23 | Karma: 6,39

Libor Čermák

U Petroglyfů Tří řek

5.3.2023 v 7:47 | Karma: 9,88

Libor Čermák

Vzhůru do Nového Mexika

4.2.2023 v 7:07 | Karma: 7,11

Libor Čermák

Letní Vánoce Páti a Zláti

24.12.2022 v 6:24 | Karma: 10,02
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x
Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám