Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Pěší výlet přes Broumovské stěny

Čtvrtý velký pěší výlet při své dobolené na Broumovsku jsem podnikl ze Žďáru nad Metují, přes Polici a do Broumovských stěn. A tak do své kroniky mám reportáž i z tohoto výletu.

25.9.2015 v 19:21 | Karma: 20,22 | Přečteno: 1253x | Cestování

Libor Čermák

Hřeben Broumovských stěn

Hřeben Broumovských stěn patří mezi naše nejrozlehlejší a hlavně nejdelší pískovcová skalní města. Proto vás zvu na fotoblog se zdejšími skalními útvary.

24.9.2015 v 8:47 | Karma: 21,07 | Přečteno: 411x | Fotoblogy

Libor Čermák

Chaloupky v Suchém Dolu

Suchý Důl u Police nad Metují je především známý údajným mariánským zjevením v 90. letech 19. století. Ale jsou tady také hezké podhorské chaloupky, které podle mého názoru stojí za vyfocení.

21.9.2015 v 7:46 | Karma: 22,52 | Přečteno: 407x | Fotoblogy

Libor Čermák

Kovářova rokle v Broumovských stěnách

Pokud se někdy vydáte poznávat skalní město Broumovské stěny, doporučuji tam jít Kovářovou roklí nad Hlavňovem. Rokle je kilometr dlouhá a 60 metrů hluboká, lemovaná pískovcovými skalními věžemi.

20.9.2015 v 7:41 | Karma: 23,47 | Přečteno: 865x | Fotoblogy

Libor Čermák

Pěšky z Teplic nad Metují do Police

Další pěší výlet, který jsem podnikl při své dovolené na Broumovsku vedl z Teplic nad Metují přes stolovou horu Ostaš do Teplic nad Metují. Procházka to byla velice příjemná.

18.9.2015 v 7:04 | Karma: 14,26 | Přečteno: 486x | Cestování

Libor Čermák

Suchý Důl, tam, kde došlo k mariánskému zjevení

Lurdy, Fatima, Medžugorje, Guadalupe a mnohé další. Tato místa spojují údajná mariánské zjevení. K takovýmto událostem však dochází i u nás v Česku. Nejznámější je Suchý Důl u Police nad Metují.

16.9.2015 v 7:21 | Karma: 22,09 | Přečteno: 1683x | Fotoblogy

Libor Čermák

Hračkové putování v Polici nad Metují

Během své letošní dovolené, jsem navštívil i Polici nad Metují a tamní dvě muzea zaměřená na technické hračky. Je to muzeum stavebnice Merkur a vedle něj Muzeum papírových modelů.

15.9.2015 v 6:07 | Karma: 18,27 | Přečteno: 355x | Fotoblogy

Libor Čermák

Tajuplná stolová hora Ostaš

Ostaš. Už ten název zní tajuplně. Je to 700 metrů nad mořem vysoká stolová hora na Broumovsku s pískovcovými skalními městy na obvodu svého vrcholu. A navíc plývá i množstvím legend a pověstí.

14.9.2015 v 6:13 | Karma: 23,39 | Přečteno: 1583x | Fotoblogy

Libor Čermák

Pěší výlet kolem Adršpachu

A tak jsem se podruhé vyspal ve stanu, který jsem měl postavený v kempu v klínu Adršpašsko-teplických skal. A ráno, po snídani, jsem se vydal na další pěší výlet, tentokrát do okolí Adršpachu.

11.9.2015 v 10:13 | Karma: 19,29 | Přečteno: 925x | Cestování

Libor Čermák

Skalní město „Křížový vrch“ u Adršpachu

Nevím, kolik lidí ví, že u Adršpachu, naproti Adršpašských skal, se nalézá ještě jedno menší skalní město. Je to Křížový vrch, na který vede od 17. století křížová cesta se souborem litinových reliéfů ve skálách.

10.9.2015 v 8:03 | Karma: 20,67 | Přečteno: 1028x | Fotoblogy

Libor Čermák

Fotonávštěva Adršpašských skal

Být na dovolené na Broumovsku a přitom nenavštívit Adršpašské skály, to je asi to samé, jako když si někdo pojede prohlédnout Prahu a přitom nenavštíví Pražský hrad. A tak jsem tam zamířil i já.

9.9.2015 v 9:31 | Karma: 18,32 | Přečteno: 731x | Fotoblogy

Libor Čermák

Zřícenina hradu Adršpach

Pokud někdo chce v Adršpašsko-teplických skálách navštívit nějaké klidné a zároveň turisticky zajímavé místo, ať si vyrazí na zříceninu hradu Adršpach.

7.9.2015 v 6:51 | Karma: 20,70 | Přečteno: 1026x | Fotoblogy

Libor Čermák

Pěší výlet kolem Teplic nad Metují

Ráno jsem se probudil ve stanu, který jsem měl postavený v kempu a vydal jsem se na svůj první větší výlet. Tentokrát mám v úmyslu navštívit Teplické skály, hrad Skály a další zajímavá místa v okolí Teplic nad Metují.

6.9.2015 v 17:43 | Karma: 17,56 | Přečteno: 563x | Cestování

Libor Čermák

Zřícenina skalního hradu Skály

Zřícenina skalního hradu Skály je dalším hojně navštěvovaným místem Adršpašsko-teplických skal. A nedávno jsem ji navštívil i já.

2.9.2015 v 5:30 | Karma: 21,15 | Přečteno: 833x | Fotoblogy

Libor Čermák

Čapí vrch - nejvyšší vrchol Adršpašsko-teplických skal

Adršpašsko-teplické skály, to nejsou jen ona dvě hojně navštěvovaná skalní města. V jejich jižní části, poblíž obce Skály, se nalézá jejich nejvyšší vrchol, 786 metrů nad mořem vysoký Čáp nebo Čapí vrch.

1.9.2015 v 6:17 | Karma: 18,63 | Přečteno: 813x | Fotoblogy

Libor Čermák

Teplické skály

Teplické skály je monumentální skalní město na Broumovsku. Ale i tak si myslím, že je i tak ve stínu známějších sousedních skal Adršpašských.

31.8.2015 v 6:00 | Karma: 18,28 | Přečteno: 685x | Fotoblogy

Libor Čermák

K Bučnickým chaloupkám

Letošní dovolenou jsem se rozhodl strávit v klínu pískovcových skal Broumovska. A tak vás zvu na reportáž z prvního dne mé dovolené.

30.8.2015 v 4:24 | Karma: 18,04 | Přečteno: 604x | Cestování