Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Jde Mikuláš ulicí

Dnes večer bude dětem nadělovat Mikuláš. Proto jsem jim do dnešního okénka adventního kalendáře schoval něco, co můžou večer použít. Mikulášskou říkanku, kterou jsem pro ně sestavil.

5.12.2013 v 5:23 | Karma: 10,27 | Přečteno: 436x | Poezie a próza

Libor Čermák

Postavte si egyptskou Gízu

Pro všechny milovníky starého Egypta jsem do svého dnešního okénka adventního kalendáře připravil speciální vystřihovánky egyptské Gízy, na které jsem využil i googlemapu.

4.12.2013 v 6:06 | Karma: 16,46 | Přečteno: 1328x | Věda

Libor Čermák

Zážitková desková hra „Dobrodružství“

Ahoj! Hraješ rád nejrůznější deskové hry? Máš rád různá dobrodružství v přírodě? Chceš si vyzkoušet i nejrůznější tábornické dovednosti? Chceš přitom prožít takové zážitky, jako ve skutečném prostředí?

3.12.2013 v 5:34 | Karma: 15,63 | Přečteno: 1668x | Poezie a próza

Libor Čermák

Jak si postavit roubenou chalupu

Známe je z pohádek, ze skanzenů, ale i z celého území naší republiky. Nejvíce jich bývá na horách a na vesnicích. Jsou staré několik staletí a vždy, když je spatříme, napadne nás, jak se v nich asi tenkrát žilo.

2.12.2013 v 6:05 | Karma: 17,48 | Přečteno: 3418x | Fotoblogy

Libor Čermák

Adventní českosměrka

Nastává předvánoční, neboli adventní doba. A to vždy bývávalo období plné dárků a obdarovávání. A tak bych chtěl i já letos na tuto tradici navázat.

1.12.2013 v 6:23 | Karma: 21,54 | Přečteno: 3115x | Kultura