Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Ne, s rouškou se fakt fotit nebudu!

V poslední době se objevila podivná móda, a to focení se s rouškou. Tyto fotky se objevují na profilech na FB, v úvodníkách časopisů i jinde. Tak abyste věděli všichni, kteří jste této módě propadli, tak je se mezi vás nepřidám.

25.4.2020 v 8:09 | Karma: 24,32 | Přečteno: 646x | Společnost

Libor Čermák

Václav Moravec na sváteční obrazovku nepatří

Včera na Velikonoční neděli, tedy na Vzkříšení, největší církevní svátek v roce, jsem koukal s otevřenou pusou na televizní program ČT1. V době oběda tam na místo něčeho svátečního, zařadili cca hodinové Otázky Václava Moravce.

13.4.2020 v 8:25 | Karma: 47,66 | Přečteno: 10767x | Média

Libor Čermák

ČR má dobré politické lídry. Nějaké nové teď nepotřebujeme.

"Mám víru, že tato krize zrodí nové politické lídry, kteří tu jsou, ale neměli příležitost se ukázat". Tak to říká jistý podnikatel na nezávislý krajský zastupitel za Piráty a Zelené Jiří Hlavenka. A jaké nové lídry?

9.4.2020 v 8:39 | Karma: 36,61 | Přečteno: 842x | Politika

Libor Čermák

Pojďme v Česku žít hezky česky

Jsem totiž přesvědčen, že pokud chceme co nejvíc eliminovat hrozící propad ekonomiky v souvislosti s těmi opatřeními proti nákaze, tak nám nic jiného, než žít hezky česky nezbývá.

8.4.2020 v 13:52 | Karma: 30,43 | Přečteno: 755x | Ekonomika

Libor Čermák

"Čermáka nečtu! Stačí, co jsem se o něm dozvěděla v diskuzích!"

Také posuzujete autora článku jen podle toho, co píše přímo on? Anebo dáváte přednost drbům a fake news, co o něm "vyprodukuje" někdo jiný na internetu? Pokud jste druhá varianta, tak vás musím politovat.

7.4.2020 v 18:54 | Karma: 38,03 | Přečteno: 1524x | Společnost

Libor Čermák

Kdo může za koronavirus v Česku? Přece vyšší ekonomická třída!

Přesně tak to vidím. Byli to především lidi z vyšší ekonomické třídy, kdo zavlekl koronavirus do Česka. A někteří z nich by teď dokonce chtěli od státu uhradit ušlý zisk! Že se nestydí!

7.4.2020 v 13:20 | Karma: 26,79 | Přečteno: 1305x | Politika

Libor Čermák

Nelíbil se ti pomník Koňeva? Tak se ti nelíbily ani výsledky 2. světové války!

S vytřeštěnýma očima jsem dnes četl zprávu o odstranění pomníku maršála Koněva. A tak jsem přesvědčen, že každému, komu tato socha vadila, tak se zároveň nelíbily ani výsledky 2. světové války. Jinak si to nedokážu vysvětlit.

3.4.2020 v 13:43 | Karma: 42,27 | Přečteno: 1759x | Politika

Libor Čermák

Krajní pravici? Krajní levici? Krajní liberalismus? Děkuji ne!

Celý život jsem odpůrcem jakýchkoliv krajních politických ideologií, které chtějí jiné lidi z ideologických důvodů trestat. A to jak těch, které naše země sužovaly ve 20. století, tak i těch, které by rády nastoupily nyní.

28.3.2020 v 8:37 | Karma: 25,90 | Přečteno: 412x | Politika

Libor Čermák

Současná filmová, seriálová a zábavná tvorba nestojí za nic!

Na Reflexu jsem si přečetl, jak někomu prý naskakuje vyrážka z nového doč. programu ČT3. Prý jsou tam samé prošlé konzervy a něco, co dotyčný nazývá pseudozábavou. Vy víte o pohodovějších pořadech, než jaké tam jdou? Já tedy ne.

26.3.2020 v 14:29 | Karma: 38,09 | Přečteno: 1380x | Společnost

Libor Čermák

Paní Čaputová, ústavní soud má bránit nejen liberální demokracii, ale všechnu demokracii!

Slovenská prezidentka Čaputová dnes v Brně vyzdvihla roli ústavních soudců jako ochránců tzv. liberální demokracie. Jenže já tvrdím, že ústavní soudy mají chránit jakoukoliv demokracii, a to i tu bez jakýchkoliv přívlastků.

10.3.2020 v 18:24 | Karma: 41,38 | Přečteno: 1227x | Politika

Libor Čermák

Proč Milion chvilek není pro demokracii, ale naopak je proti demokracii?

Když se mi někdo zeptá, zda jsem byl na akci Milionu chvilek pro demokracii, tak vždy řeknu, že nebyl. Jejich akce dle mne totiž nejsou za demokracii, ale naopak proti demokracii! A mé důvody pro tento můj názor vám teď předložím.

2.3.2020 v 10:31 | Karma: 40,93 | Přečteno: 1476x | Politika

Libor Čermák

Děkuji Milionu chvilek, že ukázal, jak s ním lidi nejdou

Když sleduji poslední akce Milionu chvilek, vše mne utvrzuje k tomu, že občané ČR jsou daleko více sjednoceni proti nim a jejich politickým nohsledům než proti Křečkovi, Babišovi a Zemanovi.

28.2.2020 v 7:31 | Karma: 48,49 | Přečteno: 23009x | Politika

Libor Čermák

Má gratulace Stanislavu Křečkovi ke zvolení ombudsmanem

Gratuluji Stanislavu Křečkovi ke zvolení veřejným ochráncem práv. Věřím, že dokáže zlepšit obraz veřejnosti k této instituce na rozdíl od toho, co v této funkci vyváděla jeho předchůdkyně paní Šabatová.

13.2.2020 v 7:23 | Karma: 40,89 | Přečteno: 1522x | Politika

Libor Čermák

Stoupenci pražské kavárny by se měli naučit dívat na jiné názory jako sobě rovné.

V posledních letech mám pocit, že nejrůznější sluníčkáři, pražskokavárníci a politickokorektisti se chovají tak, jako kdyby jen a jen oni měli tu jedinou správnou pravdu. A nikdo jiný. Jenže v demokracii si jsou názory ale rovné.

11.2.2020 v 18:30 | Karma: 41,09 | Přečteno: 1761x | Politika

Libor Čermák

Učitelek z Řeporyj se musím zastat!

To bylo humbuku, který vytvořil jistý starosta pražské MČ Řeporyje, jehož jméno nechci na svém blogu nijak propagovat. Jak je možné, že se učitelky ze školky vůbec snažily, aby jim a jejich svěřencům neujel vlak?

8.2.2020 v 8:02 | Karma: 48,55 | Přečteno: 24830x | Společnost

Libor Čermák

Chtěl bych mít v ČT co nejpestřejší názory, a i kritiku politické korektnosti

Naprosto nechápu, proč by měla veřejnoprávní ČT hlásat pouze jeden jakýsi oficiální politický názor jako tomu bylo za socializmu. Proto podporuji, aby do nová Rada ČT byla výrazně názorově obměněna a zpestřena.

4.2.2020 v 18:26 | Karma: 40,05 | Přečteno: 1308x | Politika

Libor Čermák

Co bych přál naší zemi do dvacátých let 21. století?

Desátá léta 21. století bohužel začaly nepříliš dobrým obdobím. To však v roce 2013 skončilo a tehdy začalo období světla. Co bych nám všem přál do nového desetiletí? Určitě nikoliv to, co si přejí stoupenci politické korektnosti.

1.1.2020 v 9:40 | Karma: 31,55 | Přečteno: 661x | Politika

Libor Čermák

Jak udělat vánoční pohádku, aby měla úspěch?

Téma vánočních pohádek se zvláště teď v této době stává tradičním tématem komentátorů, filmových kritiků, rodinných diskuzí i zdejších blogerů. A protože jsem já sám několik pohádek na blog napsal, chtěl bych říci i svůj pohled.

29.12.2019 v 8:02 | Karma: 24,59 | Přečteno: 627x | Společnost

Libor Čermák

Na české pohádky nedám dopustit ani přes kritiku stoupenců tzv. korektností

Češi jsou prý jedinou zemí, kde dospělí o svátcích sledují pohádky. A zvlášť se jim líbí ty s tzv. genderově a politicky nekorektními stereotypy. To se ale zas nelíbí těm, co chtějí náš národ předělávat k obrazu své korektnosti.

23.12.2019 v 15:41 | Karma: 37,78 | Přečteno: 1685x | Společnost

Libor Čermák

Zastávání se nejvyšších představitelů země je občanská uvědomělost nebo odvaha?

"Dík za odvahu, nejste sám". To byla jedna z reakcí, na můj včerejší článek. Zastal jsem se v něm našeho pana prezidenta a pana premiéra. Něco takového by se v normálním státě přece mělo brát naopak za občanskou uvědomělost.

7.12.2019 v 18:41 | Karma: 36,02 | Přečteno: 898x | Politika

Libor Čermák

Možná se budete divit, ale já za Babišem stojím. A to víc než kdy jindy.

Letos 16.listopadu se mi stala zvláštní věc. V divadle naší MČ se konala vzpomínková akce k 30. výročí sametové revoluce. Najednou se na mne kdosi obrátil a řekl mi: "Ty jsi tady? Já myslel, že budeš na Letné!"

6.12.2019 v 6:03 | Karma: 41,57 | Přečteno: 2073x | Politika

Libor Čermák

Radnice Brna-Bystrc má v zákazu politických neziskovek na školách moji plnou podporu

Co je podle vás normálnější? Když do škol chodí politické neziskovky a tam se snaží děti zmanipulovat k obrazu svému anebo, když se lidi nechají, aby si udělali takový názor, který bude vycházet z jejich životních zkušeností?

5.12.2019 v 6:04 | Karma: 28,20 | Přečteno: 426x | Politika

Libor Čermák

Koho budu, a hlavně koho nebudu v příštích volbách volit za prezidenta?

Je ještě více než tři roky do prezidentských voleb, a přesto se už začínají objevovat lidi, kteří ohlašují svoji kandidaturu na Pražský hrad. A tak bych sem chtěl napsat, koho v žádném případě volit nebudu.

4.12.2019 v 7:00 | Karma: 35,52 | Přečteno: 1241x | Politika

Libor Čermák

Nemilý zážitek při nákupu pražského trdelníku

Po roce jsem se zas vydal na Staroměstské náměstí na rozsvícení vánočního stromečku. Také jsem chtěl ochutnat speciality zdejších trhovců. Ovšem, jaké bylo nepříjemné překvapení, když jsem si chtěl koupit obyčejný trdelník?

1.12.2019 v 8:56 | Karma: 30,35 | Přečteno: 1852x | Společnost

Libor Čermák

Proč mám z milionkářských demonstrací škodolibou radost?

ČR má podle ČSÚ 10 668 641 obyvatel. Když vezmeme v potaz, že na Letné bylo něco kolem 200 - 250 tisíc lidí, tak se ptám, kde bylo při té mohutné mnohaměsíční propagaci těch zbylých cca 10 milionů 400 tisíc ostatních?

24.11.2019 v 14:08 | Karma: 40,38 | Přečteno: 1807x | Politika