Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Na třicet let starém kole podél Vltavy

Tuto neděli docela vyšlo počasí, a tak jsem se rozhodl pro další výlet. A to výlet rovnou na kole. Vydal jsem se podél Vltavy z pražského Braníku, přes Zbraslav do Vraného mad Vltavou a Skochovic a zpět. A docela zážitek.

22.8.2017 v 11:28 | Karma: 16,80 | Přečteno: 741x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet po rozhlednách nad Slapskou přehradou

Můj další pěší výlet nebyl zas tak dlouhý. Ale vedl po zalesněných kopcích Besedná a Veselý vrch s rozhlednami a jedním zajímavým venkovským muzeem v Prostřední Lhotě.

6.8.2017 v 6:49 | Karma: 14,93 | Přečteno: 435x | Cestování

Libor Čermák

Moje cesta s plnou polní v Českém ráji

Když jsem v červnu cestoval na oldskautský tábor, netušil jsem, že mi cesta připraví i pěší dobrodružství v podobě cca čtyřkilometrového pochodu s plným batohem. A takto jsem se tak vydal z Mladějova do Pařezské Lhoty.

10.7.2017 v 11:50 | Karma: 19,15 | Přečteno: 671x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet Čertovou brázdou

Protože už panuje letní atmosféra, vydal jsem se na další pěší výlet tentokrát do Posázaví. A to přímo do samotného města Sázava. A pak lesy stále na sever. Kopíroval jsem tak prastarou cestu zvanou Čertova brázda.

24.6.2017 v 4:57 | Karma: 20,32 | Přečteno: 989x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet po Kladensku

Svůj další pěší výlet jsem uskutečnil po místech, které se nacházejí východně od Kladna. Jsou to Stehelčeves, Zájezd, Buštěhrad, Lidice, Makotřasy, Středokluky, Tuchoměřice či Přední Kopanina. Všechna to jsou dost zajímavá místa.

7.6.2017 v 5:20 | Karma: 18,06 | Přečteno: 733x | Cestování

Libor Čermák

Inlajnový výlet do pražských Vysočan

V poslední době spíš chodím spíš na pěší výlety. Ale ten inlajnový, ten už jsem si dlouho neudělal. A tak jsem se včera dopoledne rozodl, že to napravím. Vydal jsem se s inline bruslemi na cyklostezku do pražských Vysočan.

9.5.2017 v 5:37 | Karma: 11,72 | Přečteno: 421x | Cestování

Libor Čermák

Beltainový pěší výlet přírodou z Benešova do Týnce nad Sázavou

Co 1. května? Třeba na nějakou politckou akci? Já tento den vnímám především jako prastarý přírodní keltský svátek Beltine. A tak jsem šel do přírody. Šel jsem z Benešova, přes Konopiště, Kožlí, Neštětickou horu do Týnce nad Sáz.

6.5.2017 v 11:35 | Karma: 18,21 | Přečteno: 818x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Mladé Boleslavi do Bakova nad Jizerou

Minulou neděli jsem se vydal na další pěší výlet. Vyšel jsem z Mladé Boleslavy přes hrad Michalovice, Bakov nad Jizerou, Avion motorest, na hrad Zvířetice. Ale to není vše, co jsem cestou viděl, můj článek a fotky řeknou víc.

30.4.2017 v 12:53 | Karma: 20,60 | Přečteno: 1004x | Cestování

Libor Čermák

Květný výlet kolem Kouřimi

Na letošní Květnou neděli se udělalo tak hezky, že jsem se vydal na svůj další pěší výlet. Vyšel jsem z Kostelce nad Černými lesy přes Kouřim a lipanskou mohylu. A protože při něm skutečně všechno kvetlo, nazval jsem ho "květný".

17.4.2017 v 0:13 | Karma: 19,16 | Přečteno: 552x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet Modřanskou roklí

Konečně přišlo předjaří a s ním i moje touha se opět dostat někam do přírody. A přitom navštívit i nějaká, jak romantická, tak i zajímavá místa. A tak jsem se vydal Modřanskou roklí, přes Písnici, letiště Točná do Komořan.

1.3.2017 v 5:13 | Karma: 24,83 | Přečteno: 1589x | Cestování

Libor Čermák

Procházka podzimní Prahou

Ani letos jsem nevynechal svojí pravidelnou procházku Prahou. Tentokrát jsem se vydal z Hradčan, přes Strahovský klášter, Petřín, Smíchov a pak přes Vltavu. Pojďte se v tomto článku na něj vydat se mnou

19.11.2016 v 18:18 | Karma: 25,03 | Přečteno: 880x | Cestování

Libor Čermák

Pěší túra kolem Kolína

Letošní svátek svatého Václava jsem oslavil turisticky. Dal jsem si třicetikilometrovou pěší túru z Kolína do Týnce nad Labem a podél řeky zpět do Kolína. Viděl jsem řepařskou drážku, sbírku totemů i podzimní náladu řeky Labe.

7.10.2016 v 6:09 | Karma: 16,77 | Přečteno: 724x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Uhříněvsi, přes Dobřejovice, do Stránčic

Myslím si, že žádnému turistovi občas neškodí, když si udělá výlet v okolí svého bydliště. Není totiž větší ostuda, když se vás někdo na něco zeptá a vy neznáte ani zajímavé cíle v okolí vašeho bydliště.

1.10.2016 v 10:01 | Karma: 20,43 | Přečteno: 826x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Dobříše přes Nový Knín

Náš turistický oddíl, který 18 let vedu, teď slaví 20 let. Proto jsem se na další výlet vydal po místech historicky spojenými s našimi letními tábory. A dalších zajímavých místech. Z Dobříše přes Nový Knín do Malé Hraštice.

18.9.2016 v 17:52 | Karma: 18,66 | Přečteno: 859x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet okolo Tábora

Další pěší výlet, který jsem nedávno uskutečnil, vedl z města Tábor (hrad a podzemí), přes poutní místo Klokoty, rozhlednu Hýlačku, Sezimovo Ústí na zříceninu Kozí Hrádek. Je to zajímavý okruh, plný ještě zajímavějších míst.

7.9.2016 v 12:24 | Karma: 20,86 | Přečteno: 947x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Hořovic přes Valdek do Jinců

Další pěší výlet, který jsem letos v létě podnikl, mne zavedl do brdského vojenského újezdu. Vydal jsem se na zříceninu hradu, ke které se právě z tohoto důvodu dlouhá léta nemohlo.

26.8.2016 v 8:51 | Karma: 21,92 | Přečteno: 976x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Příbrami k Památníku Vojna

Další pěší výlet, který jsem uskutečnil včera, vedl z Příbrami, přes Svatou Horu, k Památníku Vojna v Lešticích a zpět. Navíc jsem se tam zúčastnil jedné velice zajímavé skautské akce.

24.6.2016 v 10:34 | Karma: 15,07 | Přečteno: 513x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet po Benešovsku

Tuto sobotu jsem se vydal na další z řady svých pěších výletů. Tentokrát to byla cca 15kilometrová trasa z Benešova přes zámek Jemniště do Lhoty Veselky.

21.6.2016 v 6:35 | Karma: 21,06 | Přečteno: 716x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Roudnice přes Říp

Tentokrát jsem se rozhodl, že při svém pěším výletu navštívím Říp, jednu z nejznámějších českých hor. A místa, která se pod ním nalézají. A tak jsem se vlakem rozjel do Roudnice nad Labem.

3.6.2016 v 9:30 | Karma: 18,29 | Přečteno: 1038x | Cestování

Libor Čermák

Pěší túra po Berounsku

Toto je moje další pěší túra, která tentokrát vedla ze Žloukovic, přes historický vrch Velíz, Krušnou horu, Hudlice až do Králova Dvora a která měřila cca třicet kilometrů.

25.5.2016 v 12:15 | Karma: 19,60 | Přečteno: 760x | Cestování

Libor Čermák

S plnou polní přes Lipnici do Světlé nad Sázavou

Další můj letošní pěší výlet byl zvláštní v tom, že jsem ho absolvoval s plnou krosnou na zádech. Vedl z Kejžlice přes Lipnici nad Sázavou do Světlé nad Sázavou.

5.5.2016 v 6:03 | Karma: 18,99 | Přečteno: 520x | Cestování

Libor Čermák

Jaro na Kocábě

Tuto sobotu jsem se členy svého turistického oddílu podnikl výpravu do trampských osad na Kocábě, neboli na Hadí řece. A jak je vidět z fotografií i jaro je tu nádherné.

24.4.2016 v 7:57 | Karma: 25,51 | Přečteno: 1174x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet z Milovic přes Loučeň

O letošní Bílé sobotě jsem vyrazil na další pěší výlet do přírody. Tentokrát jsem se vydal z Milovic, přes labyrintárium v Loučni do Čachovic.

6.4.2016 v 8:07 | Karma: 21,01 | Přečteno: 884x | Cestování

Libor Čermák

Pěšky z Českého Brodu, přes Kounici, Vyšehořovice do Úval

Letošní velikonoce mne vylákaly ven. A protože jsem měl na Zelený čtvrtek volno, vydal jsem se na další pěší výlet. Tentokrát do okolí středočeského města Českého Brodu.

31.3.2016 v 10:18 | Karma: 20,78 | Přečteno: 790x | Cestování

Libor Čermák

Velikonoční procházka Prahou

Na Škaredou středu dopoledne jsem neměl žádné pracovní povinnosti, a tak jsem se rozhodl k menší procházce Prahou. Vydal jsem se přes Staroměstské náměstí , Mánesův most do budovy Senátu.

27.3.2016 v 14:13 | Karma: 18,21 | Přečteno: 425x | Cestování