Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Výhledy na Plitvická jezera

Když jsem se prošel kolem Plitvických jezer, řekl jsem si, že bych je rád viděl i z výšky, jako indiáni a banditi, kteří si ke Stříbrnému jezeru šli pro poklad. Mé přání se mi vyplnilo až úplně na závěr mého putování.

2.8.2018 v 8:46 | Karma: 19,44 | Přečteno: 792x | Cestování

Libor Čermák

Divočina u Horních Plitvických jezer

Na své cestě po Plitvických jezerech jsem se dostal až úplně nejdál, kam se v národním parku lze dostat. Tam dál u jezera Proščansko už prý žijí vlci a medvědí. Ale i tady jsou nádherná jezera a nádherné vodopády.

28.7.2018 v 9:13 | Karma: 17,67 | Přečteno: 618x | Cestování

Libor Čermák

Vodopády Horních Plitvických jezer

Když jsem na lodi překonal jezero Kozjak na Plitvických jezerech, vstoupil jsem do opravdového ráje vodopádů v okolí jezera Gradinsko. Pojďte se se mnou podívat na fotografie a přesvědčíte se.

22.7.2018 v 6:42 | Karma: 20,34 | Přečteno: 516x | Cestování

Libor Čermák

Jezero Kozjak - největší z Plitvických jezer

Dnešní fotoblog zasvětím jezeru Kozjak. Toto jezero je ze všech Plitvických jezer to největší. A jako na jediném z jezer je i lodní doprava. A tak se pojďte spolu se mnou po něm projet.

19.7.2018 v 5:37 | Karma: 14,80 | Přečteno: 570x | Cestování

Libor Čermák

Cornelovy vodopády na jezeru Milanovac

Pokud jste viděli tábor banditů v Pokladu na Stříbrném jezeře a vodopády, jenž jsou na protějším břehu jezera, možná vám ani nepříjde, že se jedná o jiné Plitvické jezero, než to, nad kterém je jeskyně s pokladem.

15.7.2018 v 9:18 | Karma: 14,51 | Přečteno: 559x | Cestování

Libor Čermák

Šupljara - jeskyně z Pokladu na Stříbrném jezeře

Kdo by neznal film "Poklad na Stříbrném jezeře"? A kdo by se dokonce nechtěl osobně podívat do té jeskyně s pokladem? Mě se to u Plitvických jezer podařilo. A tak vás zvu k fotoprohlídce jeskyně Šupljara.

14.7.2018 v 9:30 | Karma: 24,02 | Přečteno: 1990x | Cestování

Libor Čermák

Vinnetouův Velký vodopád na Plitvických jezerech

Mayovky, především ti indiánské, to bylo moje dětství. A proto jsem se tento týden rád vydal na Plitvická jezera v Chorvatsku, kde tyto filmy vznikaly. Dnes vám ukážu vodopád Veliky Slap z Vinnetua-Rudého gentlemana.

12.7.2018 v 9:54 | Karma: 25,14 | Přečteno: 1930x | Cestování