Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, jenom, kdyby to všechno tak nepadalo. Ale jinak děkuji za prohlídku dalšího místa naší vlasti.:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, že jsem si mohl prohlédnout pěknou katedrálu, kterou jsem nikdy nenavštívil a asi již nikdy nenavštívím. Moc se mi líbí třetí fotka.

Jsem rád, že jste začal otvírat diskuse. Dosud jsem Vaše články často četl a karmoval a mrzelo mne, že jsem se nemohl vyjádřit v diskusi.

0 0
možnosti
Foto

Karma za otevřenou diskuzi a v pořadí třetí obrázek :)

1 0
možnosti
Foto

Třetí foto, ten pohled na opěrný systém a věže je velmi zajímavý.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x
Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám