Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Liborcermak

7. 6. 2008 5:45
Správné vyluštění

Pro ty, kteří čekají na správné vyluštění tohoto labyrintu, tak mám dobrou zprávu. Právě se dočkali.

Správné vyluštění je: KOLOSEUM

0 0
možnosti

nyny.

2. 6. 2008 16:17
jojoooooooooooooooo

se omlouvám, jsem to nějak špatně přečetla "přelítla" hihi

0 0
možnosti

nyny.

2. 6. 2008 16:16
hmmm

vůbec nechápu, jak se to luští ?Tmavší čtverečky jsou předělítka, nebo se do nich dává první písmenko ?

0 0
možnosti

Georgis Fasulis

1. 6. 2008 13:35
dobrá změna

Taky jsem si (mini)zaluštil. U východního souseda jsem sekundu psal někoho jiného, ale pak jsem si uvědomil, že doba se změnila :-)

0 0
možnosti

doktor_bota

1. 6. 2008 10:17
Jo jo, je to ........ -

stavba známá z historie i z několika současných filmů.

Jen malý dotaz - nechybí tam jedno slovo? To první? Z popisu luštění tajenky bych to tak odhadoval.

0 0
možnosti

Liborcermak

1. 6. 2008 10:53
Re: Jo jo, je to ........ -

Já myslím, že nechybí. Má tam být sedm výrazů a ty tam jsou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x
Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám