Výročí havárie UFO: Honzův příběh

Ohýnek plápolal.  A při něm se Vojta zeptal Vojta Matěje: „Dneska máme 24. června. Jestli pak víš, co se ten den stalo v roce 1947?“ „No?“ odpověděl, „dneska jsem ráno poslouchal rádio a tam to říkali…"

(tato kapitola navazuje na předchozí díl „Táboření“)

„Jo, už vím“ odpověděl Matěj, „narodila se Helena Vondráčková!“

„Tak to je pravda, ale tohle jsem zrovna nemyslel. Ale i tak souvislost je to zajímavá. Že by tento den zřejmě nebyl úplně nevýznamný? Asi tehdy byla nějaká zvláštní astrologická konstelace. “

„A co se tedy také stalo?“ zeptal se Matěj.

„Říká ti něco jméno Kenneth Arnold?“

„Ne. Ten se také narodil?“

„Ale kde pak.“ Odpověděl mu Vojta. „To byl pilot, který hledal ztracené letadlo. Tehdy letěl přes Mount Rainier v americkém státě Washigton a uviděl při tom letět devět lesklých objektů. Popsal to, že se pohybují jako talířky. A tak vznikl název létající talíře.“

V tom se do rozhovoru přidal Honza: „Já vím, o co jde. Koneckonců, Matěj mi vyprávěl tu událost, která se mu stala na Stříbrném vrchu (viz Tajemství Stříbrného vrchu). Jak ho tam unesli ti mimozemští amrdoni. A tak jsem si řekl, že to už jednou musím dát ven, aby se veřejnost dozvěděla pravdu. A to je to moje překvapení pro vás.“ 

Vojta i Domča ho teď začali ještě více poslouchat a Honza pokračoval:

„Víte o tom, co se stalo o deset dní později po tom Arnoldovi? No jistě, Roswell. Havárie jednoho z těch talířovitých létajících objektu. Ale zdaleka to nebyla jediná havárie. Něco podobného se totiž stalo o šestnáct let později i u nás! A dokonce zde nedaleko. Já jsem to totiž viděl na vlastní oči!“

Kluci vytřeštili oči a bedlivě poslouchali Honzovo vyprávění:

„Byl jsem ještě kluk. A tehdy jsme bydleli ve Staňkovech. A hned za nimi začínají hluboké lesy Luhavských hor.  Jednou na začátku prázdnin jsme se večer vraceli s kamarády od potoka, když vtom se nad lesem přehnalo něco jako obrovská ohnivá koule. Asi tam někde dopadla na zem, protože se ozval velký výbuch. Nikdo jsme nevěděli, co se děje. Ale přemýšleli jsme o tom. A když jsem došel domů, tak jsem se dozvěděl, že můj táta, který byl profesionální voják, musí někam odjet. Prý na nějaké cvičení. Zůstal jsem tedy doma sám. Ale to mě tedy nebavilo. A tak jsem se rozhodl, že se půjdu podívat do lesa na to, co že se tam stalo. Vyrazil jsem. Šel jsem pořád, až jsem uviděl jezdit vojenská auta. Dostal jsem strach a schoval se do křoví. Ale když přejela, šel jsem dál. Auta v dálce se zastavila na jednom z palouků. Tak jsem se dostal až tam. Bylo tam asi deset aut a spousta vojáků, kteří se pohybovali kolem hořících trosek jakého si stroje. Koukal jsem na to a chtěl jsem se k tomu dostat ještě blíž. Jenomže mě uviděli vojáci a já musel s nimi. Byl tam i můj táta a oni mne k němu zavedli. Vynadal mi, co že tam dělám a proč nejsem doma. A pak mne naložili do jejich auta a já musel s jet nimi. Jak jsme odjížděli, všiml jsem se také, že tam měli něco jako podivnou bytost. Ale líp jsem se jí prohlídnout už nestačil. Odvezli mě do kasáren. A tam mi pohrozili, že pokud o tom, co jsem tam viděl, někde něco povím, zavřou mě do nejdrsnější polepšovny v republice. A tak jsem o tom nikdy nikomu neříkal. Až teď, co jsem slyšel tu Matějovu příhodu. Co bylo také divný, že druhý den po té havárii se už do toho lesa nemohlo. Byl všude uzavřen a hlídali ho vojáci. Nakonec z toho udělali vojenský prostor a nemohlo se tam až do devadesátých let, kdy padla železná opona. Můj táta mi pak ještě říkal, ať o tom nikde nemluvím. Ale, ať si to dobře zapamatuji. Protože to, co jsem tam viděl, nebylo z tohoto světa.“

Kluci ho nadšeně poslouchali a Domča poznamenal: „Vím, komu byste měl říct, tuhle příhodu, a zítra mu hned zavoláme. Co vy na to?“

Pokračování příště

Další mé příběhy

Autor: Libor Čermák | neděle 19.4.2015 5:20 | karma článku: 12,19 | přečteno: 443x
  • Další články autora

Libor Čermák

Ve srubu pod skálou

Po zázračném osvobození z indiánského zajetí se naši přátelé dostávají do srubu trapera Donalda, kde je jednak čeká odpočinek s idylkou, ale také se dozvědí jedno velké překvapení.

28.10.2023 v 7:46 | Karma: 8,52 | Přečteno: 149x | Poezie a próza

Libor Čermák

Zázračné vysvobození z indiánského zajetí

Cesta našich přátel za tajemnou čelenkou pokračuje přes Brazelovu farmu, kde si budou vyprávět staré indiánské legendy. Nakonec ale padnou do indiánského zajetí. Ale i zde najdou spojence, který jim spolu s Manitouem pomůže.

12.8.2023 v 7:50 | Karma: 7,58 | Přečteno: 230x | Poezie a próza

Libor Čermák

Indián v Roswellu

Naši čtyři přátelé Tom, Jack, Dan a indiánských hoch Tokakua se ukryli ve vesnici Apačů. Proč? Když byly u petroglyfů Tří řek, všimli si, že je pronásledují čtyři banditi ze strýcova gangu. Morgan, Hill, Smith a Dark.

17.6.2023 v 10:23 | Karma: 6,39 | Přečteno: 177x | Poezie a próza

Libor Čermák

Tajuplnosti indiánských souhvězdí

Ve scifi westernu "Putování za tajemnou čelenkou" teď naše bandity pronásledované hrdiny převede sám velký Manitou přes hory a dostanou se tak do apačské vesnice, kde mimo jiné budou rozjímat nad indiánském pojetí hvězdné oblohy.

29.4.2023 v 13:34 | Karma: 8,77 | Přečteno: 187x | Poezie a próza

Libor Čermák

U Petroglyfů Tří řek

Dnes vás hrdinové mého seriálu přivedou na málo známé posvátné místo severoamerických indiánů, které je jistě zajímavé i z hlediska záhad a archeoastronautiky. K Petroglyfům Tří řek v Novém Mexiku.

5.3.2023 v 7:47 | Karma: 9,88 | Přečteno: 202x | Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  11:35

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ANO nemá představu o budoucnosti, odpověděl Fiala Babišovi ohledně důchodové reformy

24. dubna 2024  11:22

Šéf ANO Andrej Babiš na svém účtu na sociální síti X tento týden zveřejnil video, ve kterém...

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57,  aktualizováno  11:20

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě oproti původnímu vládnímu návrhu změní....

Senior přivezl granáty na služebnu v Prostějově autobusem, ukradl je na vojně

24. dubna 2024  11:17

Osmdesátiletý muž, který minulý týden přinesl na policejní služebnu v Prostějově v igelitové tašce...

  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x
Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám