Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Proč jsem přestal fandit politickým ideologiím

A to nejen nějakým těm mnou vybraným, čím bych se stal antiixxxistou, ale všem. Schválně, už jste se někdy zkusili zamyslet nad tím, co že vlastně mají všechny politické ideologie současnosti společného?

10.2.2023 v 7:20 | Karma: 26,09 | Přečteno: 600x | Politika

Libor Čermák

Jak to, že jsi tam neudělal žádné postavy tmavé pleti?

Nedávno jsem pro děti z mých kroužků udělal deskovou hru. Doplnil jsem ji i figurkami. Co mne ale během hry zaskočilo, byla poznámka jednoho dítěte. „Libore, proč jsi tam neudělal žádného černocha? To jsi rasista?"

13.1.2023 v 9:53 | Karma: 38,72 | Přečteno: 1201x | Společnost

Libor Čermák

Kandidáty pražské kavárny vždy jen přecházím a nevolím

Vždy, když jsou nějaké volby, tak ty kandidáty, které kandidují nebo je podporují strany tzv. pražské kavárny, tak je vždy přejdu a nevolím je. Jedním z důvodů je například to, jaký mají postoj k otázce tzv. "pravdy a hodnot."

12.1.2023 v 10:23 | Karma: 36,53 | Přečteno: 1184x | Politika

Libor Čermák

Prezidentský kandidát: "Chci bojovat proti populismu". Já: "Takže vlastně proti lidem?"

Každou chvíli mi na FB vyběhne placená propagace nějakého prezidentského kandidáta, který se chce stavět proti tzv. populismu. A co si mám o takovém kandidátovi, který se bije do hrudi, že bude bojovat s populismem, myslet?

20.8.2022 v 16:25 | Karma: 31,16 | Přečteno: 701x | Politika

Libor Čermák

Z politického slovníku bych rád zrušil slovo "Elita"

To proto, že pojem "elita" zkrátka a dobře vyvolává pocit nadřazenosti někoho nad někým. A já jsem na jakékoliv nadřazenecké ideologie byl vždy velmi alergický.

14.8.2022 v 8:13 | Karma: 23,66 | Přečteno: 448x | Politika

Libor Čermák

Prezidentský kandidát: "Chci spojovat lidi." Já: "Děkuji od vás nechci"

S blížící se prezidentskou volbou se objevují kandidáti, kteří o sobě tvrdí, že chtějí lidi spojovat. Je to sice hezké, ale v současném politickém systému nereálné. V systému založeném na politických ideologiích tohle nejde.

9.8.2022 v 7:13 | Karma: 31,13 | Přečteno: 1098x | Politika

Libor Čermák

Propagace LGBT do pohádek nepatří

To snad není pravda. Norský remake slavné české pohádky "Tři oříšky pro Popelku" obsahuje scénu s líbáním dvou mužů. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale něco takového do pohádek v žádném případě nepatří.

4.12.2021 v 7:36 | Karma: 38,41 | Přečteno: 1149x | Společnost

Libor Čermák

Pravda? Ta je jen někde tam venku

Určitě jste si všimli, jak mnoho rádoby tzv. "uvědomělých" aktivistů šermuje s pojmem pravda. Jenže já tvrdím, že žádná univerzální pravda neexistuje a že každý máme jen tu pravdu svou.

4.11.2021 v 8:01 | Karma: 28,38 | Přečteno: 624x | Společnost

Libor Čermák

LGBT aktivisti do škol v žádném případě nepatří

S blížící se návštěvou Viktora Orbána v Praze se oživují i některá nařízení jeho vlády, která se nelíbí tzv. aktivistům. S jeho zákazem předvádění se LGBT aktivistů na školách však naprosto souhlasím.

28.9.2021 v 11:30 | Karma: 37,42 | Přečteno: 1023x | Politika

Libor Čermák

Proč budu volit tak, aby se nedostali Piráti do vlády

Když se mě někdo zeptá, koho budu volit, zpravidla mu odpovím, že budu volit tak, aby se do vlády nedostali Piráti. Proč? Nejdůležitější důvod najdeme v jejich volebním programu v kapitole "Chytrá válka s desinformátory".

6.9.2021 v 13:08 | Karma: 40,06 | Přečteno: 1708x | Politika

Libor Čermák

Jen ať se pěkně stane hlavním tématem letošních voleb tzv. politická hyperkorektnost

Pořád nevíte, jaké by mělo být hlavní téma letošních voleb? Já bych si přál, aby strany daly pěkně najevo, jak se chtějí stavět k tématům tzv. hyperkorektností. Zda jsou za nimi anebo za svobodné názory každého jednotlivce.

14.2.2021 v 13:57 | Karma: 34,18 | Přečteno: 1025x | Politika

Libor Čermák

Chtít zakazovat filmy kvůli módním politickým trendům je špatnost na entou

To mne zase nadzdvihly mandle názory, které jsem se dozvěděl z jednoho článku na idnes.cz. Prý film, který by se měl podle nich zakázat, je muzkiál Pomáda. Cože? Zakázat film či příběh? Takhle že myslí demokrati? Ne!

3.2.2021 v 11:29 | Karma: 40,37 | Přečteno: 1315x | Společnost

Libor Čermák

Přestaňme používat slovo "Sudety"

Mezi českými novináři se v poslední době rozmohl takový nešvar. Oni velice často používají slovo "Sudety". Přitom toto slovo lze nahradit daleko lepšími výrazy, jako je například "české pohraničí.

17.1.2021 v 7:52 | Karma: 38,44 | Přečteno: 1664x | Politika

Libor Čermák

Za největším zlem ve světě jsou politické ideologie

Co může za největší zla současného světa? Co může za občanské nepokoje? Co může za největší války a další podobné tragédie? Můžou za to především politické ideologie, které se někdo snaží vnucovat lidem jiného názoru.

7.1.2021 v 12:21 | Karma: 28,11 | Přečteno: 662x | Politika

Libor Čermák

Ještě, že u nás se letos nevolí. Kvůli rouškám nemám koho bych volil

V našem volebním obvodě letos žádné volby neprobíhají. Ale kdyby byly. Mám koho volit? Opoziční strany komunistů a tzv "liberálů" by to u mne nebyly z principu. A co strany vládní? Kvůli rouškám by to teď nebyly ani ony.

29.9.2020 v 6:10 | Karma: 20,31 | Přečteno: 493x | Politika

Libor Čermák

Prestiž filmových Oskarů končí. Už nebude o umění, ale o politice

Protože jsem tvrdý zastánce svobody slova i svobody, a to i v umění, tak jsem s otevřenými ústy zíral na nová pravidla pro předávání Oskarů za nejlepší film, která se mají řídit jakými si kvótami za "rozmanitost".

10.9.2020 v 8:01 | Karma: 35,35 | Přečteno: 911x | Politika

Libor Čermák

Vážená ARD, já nejsem ten Čech, který by se za našeho pana prezidenta styděl!

Podle německé ARD se prý lidi za našeho pana prezidenta M. Zemana stydí. Co? Já tedy v žádném případě! Já bych se styděl jen v případě, kdybychom za prezidenta měli nějakého sluníčkáře. Ale to přece není případ Miloše Zemana.

18.8.2020 v 10:49 | Karma: 44,41 | Přečteno: 2638x | Politika

Libor Čermák

Kéž se tzv. "cancel culture" do Česka už nikdy nedostane

Pokud bych měl vybrat něco, co mne v posledních měsících pořádně dopaluje, tak je to tzv. cancel culture neboli kultura rušení. Ať se na mne nikdo nezlobí, ale s něčím podobným máme v Česku zkušenost starou jen několik desetiletí.

6.8.2020 v 10:10 | Karma: 34,93 | Přečteno: 1208x | Politika

Libor Čermák

Proč jsem proti pronikání genderismu do dětské literatury

Občas se dozvíme, jak některé feministky se začnou navážet do některých příběhů, často i příběhů pro děti, a to z toho důvodů, že podle nich prý nejsou jaksi genderově vyvážené. Doufám však, že jejich kritika zůstane nevyslyšena.

5.8.2020 v 12:42 | Karma: 34,24 | Přečteno: 896x | Politika

Libor Čermák

Pan prezident Miloš Zeman to řekl o BLM skvěle

Opět jsem velmi rád, že naším současným prezidentem je Miloš Zeman. Protože poukázal na absurdnosti hlásané BLM a místo toho prohlásil, že "na všech životech záleží". Takto se bojuje proti rasismu! A ne tak, jak to dělá BLM.

2.7.2020 v 8:38 | Karma: 38,88 | Přečteno: 892x | Politika

Libor Čermák

Black lives matter nemá s bojem proti rasismu nic společného. Spíš naopak.

Když sleduji pochybné aktivity Black lives matter v USA, musím říci, že to s nějakým bojem proti rasismu nemá nic společného. Proč? Protože rozdělují lidi na bílé, černé a další. A rozdělování lidí na rasy to jako není rasismus?

29.6.2020 v 13:35 | Karma: 38,34 | Přečteno: 1198x | Politika

Libor Čermák

Rozdělujme se pouze na slušné a neslušné, a nikoliv na rasy, menšiny a většiny!

Když vidím, že někdo má snahu společnost rozdělovat na nějaké menšiny a většiny, jako například ti demonstranti v USA, nemám pro to slov. Pro mne je nejpříhodnější rozdělování pouze na slušné a špatné. Ať už mají jakoukoliv kůži.

9.6.2020 v 16:06 | Karma: 38,84 | Přečteno: 1108x | Politika

Libor Čermák

Ať se nám laskavě tzv. pokrokáři do českého jazyka nehrabou!

Dnes mne na idnes dopálil článek o tom, jak by nám někteří rádi chtěli diktovat, jaké, kvůli jakési korektnosti, máme užívat slova a jaké ne. S jedním takovým nápadem přišla zástupkyně ombudsmana, s druhým zas někdo z OSN.

4.6.2020 v 13:45 | Karma: 38,14 | Přečteno: 1130x | Politika

Libor Čermák

Děkuji poslancům za obměnu Rady ČT

Dnes mne mimořádně potěšila zpráva, že Rada ČT byla doplněna Lubošem Xaverem Veselým, Hanou Lipovskou a Pavlem Matochou. Výborně, výborně, výborně. Snad se teď už konečně začne zpravodajství a publicistika ČT měnit k lepšímu.

27.5.2020 v 17:07 | Karma: 35,99 | Přečteno: 845x | Politika

Libor Čermák

Proč také fandím Ondřeji Kolářovi?

Včera se po odmlce opět rozběhla fotbalová liga. A tak jsme měli opět sledovat v akci pražskou Slavii, která letos český národ potěšila. A to určitě daleko víc než aktivity jistého jmenovce jejich brankáře a politika z Prahy 6.

27.5.2020 v 8:11 | Karma: 22,72 | Přečteno: 519x | Politika