Libor Čermák

Stydím se za ty, co se navážejí na Zemanovu návštěvu královny Alžběty II.

19. 06. 2017 6:13:13
Málokdo si umí představit, jak je pro každou hlavu státu náročný protokol při návštěvě anglické královny Alžběty II. Vždyť u ní měli problémy i Obamovy. Tak ať se nikdo politických soupeřů nenaváží do našeho pana prezidenta.

Například se vyskytly takové vítky, že při setkání začal mluvit s královnou, nebo se dokonce našli tací, kteří kritizovali jeho dárky pro královnu. Já osobně se domnívám, že každý rozumný člověk, se nad takovouto kritiku musí povznést. A myslím si, že takovýmto rozumným člověkem bude určitě i současná anglická královna Alžběta II.

Schválně si zkuste představit vy čtenáři, kteří jste současně kritičtí k současnému prezidentovi, vžít do role prezidenta. Kdybyste jím byli zrovna vy. Dokázali byste se tam vyhnout jakémukoliv porušením protokolu, když to nedokázali i třeba takoví manželé Obamovy? Myslím si, že skoro každý z nás by tam měl problémy.

A nebo dárek. Co vy byste jí dali? Brož a hedvábný šátek jako pan prezident Miloš Zeman? A proč ne? Co je na tom špatného! Já bych jí třeba klidně věnoval nějaký osobně vyrobený papírový model nějaké významné stavby. A bylo by mi úplně jedno, že by se někdo začal do mého dárku navážet. Je to samozřejmě určitě lepší, něž jí nedarovat vůbec nic. A protože ji pan prezident skutečně něco věnoval, mělo by se to napoak ocenit. A ne se do toho navážet!

Zkrátka a dobře, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. A tady holt jsou snahy o to, aby už Miloš Zeman zvolen nebyl a aby na hradě místo něj usedl nějaký sluníčkář, který se nebude štítit třeba ani propagace takových cizáckých kultur, které jsou neslučitelné s tou naší a které usilují o své vítězství nad světem, včetně nad tou kulturou naší. Ne, o zvolení prezidenta takovéhoto druhu bych skutečně nestál a bral bych to jako absolutní prohru českého národa. Proto jsem na práci našeho současného pana prezidenta Miloše Zemana hrdý. A nejen já. Ale my všichni Češi bychom měli být pyšní, že se náš pan prezident mohl s anglickou královnou setkat a že se hlava Commonwealthu možnost setkat s hlavou České republiky. A tím tam naše zem alespoň nachvíli vstoupila do jejich povědomí.

Související články:

Mají se političtí agitátoři vtírat na akce pro děti?

Pěší výlet po Kladensku

Včera jsem osobně panu prezidentovi v Lidicích tleskal

Benešovy dekrety jsou nadějí i pro budoucí Evropu

Povinná branná výchova do škol? Samozřejmě, že jsem pro

Na demonstraci proti M. Zemanovi by mne nikdo nedostal ani dvaceti páry koní

Autor: Libor Čermák | karma: 41.76 | přečteno: 5700 ×
Poslední články autora