V mém blogu o záhadách jsem jednou záměrně zalhal

27. 12. 2014 10:34:01
V tomto mém dnešním článku bych se chtěl přiznat k jedné záměrné lži, kterou jsem ve svých záhadologických článcích tady na svém blogu jednou skutečně udělal.

Občas se mi stane, že mne po uveřejnění některých mých článků někdo nařkne z toho, že si prý vymýšlím. Například po vydání mého nedávného článku „Kdo před miliony let řezal stromy pilou?“ mi dokonce jeden z mých vytrvalých kritiků napsal, abych se mu za článek omluvil. Za co? Za svůj názor? Každý přeci máme nějaký svůj názor. A kdyby se každý musel omlouvat každému s jiným názorem za ten svůj, nevím, nevím, jak by to tady na blogu pak vypadalo.

Přesto jsem si vědom toho, že ohledně některého ze svých záhadologických článků jsem jednou skutečně zcela záměrně zalhal. Proč k tomu došlo? Ale postupně: V roce 2010 jsem tu napsal článek „Zkusili jste si někdy zmapovat záhady vaší obce?“. A právě v tomto článku jsem se dopustil jedné záměrné dezinformace. Napsal jsem tam doslova:

„...druhý případ se stal jednomu mému známému. Tento případ zde uveřejňuji s jeho souhlasem, avšak v anonymitě...“.

Nikoho jsem se ve skutečnosti na souhlas s uveřejňováním neptal. A toho svého známého už teprve ne. To proto, že žádný takový můj známý vůbec neexistuje. Prostě jsem si toho svého známého jednoduše vymyslel. Proč jsem se k této lži uchýlil? Důvod je prostý. Jsem autor, který na tomto blogu napsal už velké množství článků. Jak bych asi u konzervativního čtenáře vypadal, kdybych tam napsal pravdu, a to tu, že jsem tuto prazvláštní příhodu zažil já sám osobně? A tak proto, abych nevypadal divně, jsem z toho udělal zážitek mého známého.

Ano. Není to příhoda žádného mého známého, ale moje vlastní. A tak jsem se díky oné události na vlastní kůži přesvědčil, že podivné události mezi nebem a zemí se skutečně dějí.

Související články:

Zkusili jste si někdy zmapovat záhady vaší obce?

Vloni na Štědrý den jsem viděl letět Ježíška

Jsem záhadolog, který jen opisuje?

Je k něčemu dobré psát na blog články o záhadách?

Jak by se měl prezentovat záhadolog?

Autor: Libor Čermák | sobota 27.12.2014 10:34 | karma článku: 14.95 | přečteno: 1049x

Další články blogera

Libor Čermák

Ve srubu pod skálou

Po zázračném osvobození z indiánského zajetí se naši přátelé dostávají do srubu trapera Donalda, kde je jednak čeká odpočinek s idylkou, ale také se dozvědí jedno velké překvapení.

28.10.2023 v 7:46 | Karma článku: 7.68 | Přečteno: 144 |

Libor Čermák

Zázračné vysvobození z indiánského zajetí

Cesta našich přátel za tajemnou čelenkou pokračuje přes Brazelovu farmu, kde si budou vyprávět staré indiánské legendy. Nakonec ale padnou do indiánského zajetí. Ale i zde najdou spojence, který jim spolu s Manitouem pomůže.

12.8.2023 v 7:50 | Karma článku: 6.83 | Přečteno: 227 |

Libor Čermák

Indián v Roswellu

Naši čtyři přátelé Tom, Jack, Dan a indiánských hoch Tokakua se ukryli ve vesnici Apačů. Proč? Když byly u petroglyfů Tří řek, všimli si, že je pronásledují čtyři banditi ze strýcova gangu. Morgan, Hill, Smith a Dark.

17.6.2023 v 10:23 | Karma článku: 6.39 | Přečteno: 177 |

Libor Čermák

Tajuplnosti indiánských souhvězdí

Ve scifi westernu "Putování za tajemnou čelenkou" teď naše bandity pronásledované hrdiny převede sám velký Manitou přes hory a dostanou se tak do apačské vesnice, kde mimo jiné budou rozjímat nad indiánském pojetí hvězdné oblohy.

29.4.2023 v 13:34 | Karma článku: 8.77 | Přečteno: 185 |

Další články z rubriky Věda

Dana Tenzler

Barvy v kuchyni (3) - přírodní červená

Blíží se Velikonoce. Napadlo vás někdy, čím se vlastně barví velikonoční vajíčka? Jakými přírodními nebo umělými barvivy se dá jídlo barvit dnes a jak tomu bylo v minulosti? (délka blogu 3 min.)

28.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 13.23 | Přečteno: 132 | Diskuse

Zdenek Slanina

Problém co začal už Arrhenius: Kysličník uhličitý a doba ledová - a teď i sopečné aktivity

Už S. Arrhenius řešil vztah obsahu CO2 v atmosféře i k době ledové. Tehdy hlavně ukázal, že jeho navyšování v atmosféře povede k nárůstu její teploty. Nyní výzkumy z univerzity v Sydney ukazují na roli sopek v nástupu ochlazování.

26.3.2024 v 5:22 | Karma článku: 25.00 | Přečteno: 520 |

Martin Tuma

Berte Viagru, dokud si na to vzpomenete

Rozsáhlá studie odhalila významné snížení výskytu Alzheimerovi nemoci u pravidelkných uživatelů Viagry

25.3.2024 v 14:17 | Karma článku: 13.60 | Přečteno: 303 | Diskuse

Dana Tenzler

Barvy v kuchyni (2) - průmyslová žlutá

Blíží se Velikonoce. Napadlo vás někdy, čím se vlastně barví velikonoční vajíčka? Jakými přírodními nebo umělými barvivy se dá jídlo barvit dnes a jak tomu bylo v minulosti? (délka blogu 3 min.)

25.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 14.44 | Přečteno: 189 | Diskuse

Dana Tenzler

Barvy v kuchyni (1) - přírodní žlutá

Blíží se Velikonoce. Napadlo vás někdy, čím se vlastně barví velikonoční vajíčka? Jakými přírodními barvivy se dá jídlo barvit dnes a jak tomu bylo v minulosti? První díl seriálu o barvách.

21.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 18.12 | Přečteno: 294 | Diskuse
Počet článků 2384 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1897

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...