Nezařazené

Libor Čermák

Na kterých amerických základnách můžou ukrývat UFO?

Už od 40. let 20. století se proslýchá, že americká armáda ukrývá havarovaná UFO a těla mimozemšťanů. Ale na kterých základnách by se měly ukrývat? Ufologové a záhadologové mají několik typů.

18.1.2018 v 9:42 | Karma článku: 14.77 | Přečteno: 1350 |

Libor Čermák

Pan prezident teď potřebuje pomoc všech svých příznivců

Náš pan prezident má hodně příznivců. Vyhrál 1. kolo prezidentských voleb. Jenomže je také mnoho lidí, kteří jsou doslova zblblí z toho Drahoše. Proti nim potřebuje teď pan prezident pomoci od všech, co to s naší zemí myslí dobře.

15.1.2018 v 5:13 | Karma článku: 38.46 | Přečteno: 1627 |

Libor Čermák

Pokračujte ve čtení na další straně

V poslední době mě na internetu rozčiluje jeden nešvar. Narazím na zajímavý odkaz, který mne zaujme. Když na něj kliknu, zjistím, že tam jsou jen tři věty a pak sdělení: "pokračujte ve čtení na další straně".

27.3.2017 v 12:00 | Karma článku: 31.86 | Přečteno: 3444 |

Libor Čermák

Pěší výlet z Běchovic do Úval

Můj druhý letošní předjarní výlet vedl z Běchovic přes les Vídrholec, do Úval. Tam jsem navštívil Škvoreckou oboru, rozhlednu a stonehenge. A pak kolem železniční trati, přes zaniklou vísku Hol, do Klánovic.

11.3.2017 v 13:13 | Karma článku: 19.70 | Přečteno: 918 |

Libor Čermák

Kam se v Česku ztrácejí peníze na mzdy?

V poslední době se hodně mluví o plánech politických stran na daňové změny. Budeme státu odvádět víc a nebo míň? Více než tento problém mne ale trápí jiný problém. Zdá se mi totiž, že se peníze na mzdy někam ztrácí. Proč?

26.2.2017 v 10:27 | Karma článku: 40.88 | Přečteno: 2795 |

Libor Čermák

Záhady ve státě New Hampshire

Dnes bych takto blogersky navštívil americký stát New Hampsire, kde se také vyskytuje mnoho záhad. Ať už to jsou podivné UFO příběhy, včetně jednoho z nejslavnějších únosů Hillových, záhdané kruhy nebo záhady dávné historie.

3.1.2017 v 6:37 | Karma článku: 20.96 | Přečteno: 845 |

Libor Čermák

Co to byla Klempera?

Advent byl pro naše předky i dobou, kdy městy a vesnicemi chodili lidi v nejrůznějších maskách. Na Chodsku to byla například Klempera. Co to vlastně bylo za adventní postavu? Pozor! Budeme se tentokrát trošku bát!

19.12.2016 v 3:31 | Karma článku: 12.06 | Přečteno: 1043 |

Libor Čermák

Utajuje i česká vláda něco v souvislosti s UFO?

Když se člověk dívá na televizní seriál "Hangár 1: Akta UFO", který jde na programu Prima ZOOM, možná ho také napadne to, zda něco podobného náhodou neutajuje i naše vláda. Já osobně mám na tento problém svůj svérázný názor.

16.12.2016 v 10:24 | Karma článku: 20.90 | Přečteno: 1974 |

Libor Čermák

Proč nesouhlasím s možným zákonem o hanobení prezidenta?

Prý až ročním vězením by prý měl být potrestán člověk, který bude urážet prezidenta republiky. I přesto, že jsem příznivec současného prezidenta republiky, tak s tímto nápadem nesouhlasím. Proč?

16.11.2016 v 5:41 | Karma článku: 25.89 | Přečteno: 802 |

Libor Čermák

Teď to s tím signálem z vesmíru vypadá na tvrdou konspiraci

Připadá vám normální, že když slavnostně ohlásíte objev mimozemského signálu, který zkoumáte přes rok, tak doslova v řádu hodin ho zas odvoláte, že jste se spletli? Mě ne. A tak mne napadlo, jak to s tím signálem asi teď je.

4.9.2016 v 5:44 | Karma článku: 20.89 | Přečteno: 1768 |

Libor Čermák

Můj dárek skautům k jejich svátku

Ačkoliv nejsem skaut průkazkou, ale jen svými ideály, rozhodl jsem se, že skauty k jejich svátku obdaruji blogerským dárečkem: křížovkovým obrázkem a krátkou říkankou. Snad se alespoň něco bude líbit.

24.4.2015 v 6:46 | Karma článku: 12.49 | Přečteno: 474 | Diskuse
Počet článků 2384 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1896

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

více