NE islamizaci Evropy

Libor Čermák

Měl by mít boj s diskriminací nějaké výjimky?

I mne vadí diskriminace, a to včetně náboženské. Ale mám své výjimky. A to u takových směrů, které připomínají spíš krajně pravicové ideologie. Ti ať si tu svou diskriminaci pěkně vychutnají, aby zjistili, co oni připravují jiným.

8.4.2019 v 8:47 | Karma článku: 23.60 | Přečteno: 422 |

Libor Čermák

Nenechme aláhisty mluvit do podoby našeho písma!

V posledních se dnech rozvířila diskuze o údajné podobnosti nápisu z podrážky bot se slovem "Aláh" napsaném v arabském rozsypaném čaji. V tomto sporu jsem jednoznačně na straně amerického výrobce Nike.

7.2.2019 v 8:23 | Karma článku: 40.65 | Přečteno: 2372 |

Libor Čermák

Jestlipak ČT přijme nějaké opatření, aby se neopakoval skandál Pega a Kočičáka?

Mezi vánočními svátky způsobila ČT skandál v pořadu "Kouzelná školka", kde došlo k nemístné propagaci jakéhosi svátku "I A něco". Jestlipak se z tohoto skandálu ČT poučí a příjme opatření, aby se to do budoucna neopakovalo?

8.1.2019 v 4:18 | Karma článku: 37.38 | Přečteno: 1452 |

Libor Čermák

Češi to natřeli Evropě v průzkumu s hlupáckou otázkou

Mne by strašně zajímalo, kdo vymýšlí otázky do celoevropských průzkumů. Například otázka: "Přijali byste do rodiny muslima?" To si nevymýšlím, to skutečně v jednom nedávném celoevropském průzkumu bylo.

31.10.2018 v 5:04 | Karma článku: 40.30 | Přečteno: 2152 |

Libor Čermák

Takovéto reportáže by se ČT měly tvrdě zakázat!

Jak si představuji seriózní reportáž o dětech, které v pubertě propadly nějaké náboženské sektě? Především jako varování a rady pro rodiče doplněné radami odborníka na sekty. Jenže jeden pořad ČT z nich dělá naopak hrdiny.

8.10.2018 v 18:13 | Karma článku: 41.48 | Přečteno: 2651 |

Libor Čermák

Uměle vytvořená aféra se sirotky je pěst na oko od sluníčkářů

Žasnu, k čemu se až může někdo snížit, že vymýšlí umělé aféry s imaginárními sirotky. Přitom i ze strany těch, kteří tuto pa-aféru vymysleli, to skrývá více otázek než odpovědí. Jako kdyby chtěli dát běžnému Čechovi pěst na oko.

18.9.2018 v 6:37 | Karma článku: 40.23 | Přečteno: 1404 |

Libor Čermák

Tady nejde o rasismus, ale o civilizaci!

Osobně si myslím, že je od neomarxistů, sluníčkářů a pražskokavárečníků nestoudné, když hlásají, jak u nás bují rasismus a xenofobie. Myslím si, že by se nad tím měli pořádně zamyslet, protože to není žádná pravda.

8.8.2018 v 6:01 | Karma článku: 37.69 | Přečteno: 1253 |

Libor Čermák

Samozřejmě, že jsem pro zákaz zahalování obličeje na veřejnosti

Konečně se dočkáváme toho, že o zákazu zahalování obličeje na veřejnosti se začíná diskutovat i u nás v České republice. Kromě špatné identifikaci obličejů a propagaci extrémních náboženských ideologií vím ještě o jednom přínosu.

5.8.2018 v 11:25 | Karma článku: 32.84 | Přečteno: 805 |

Libor Čermák

Kéž mne nikdy nemusí zajímat, kdy je ramadán

Často s otevřenou pusou zírám na to, že nám různí multikulturalisti připomínají, že muslimové zrovna slaví měsíc ramdán. Rozhodně nesouhlasím s tím, aby nám byly takovéto prvky cizáckých kultur násilně vnucovány.

13.6.2018 v 3:43 | Karma článku: 40.45 | Přečteno: 1520 |

Libor Čermák

Prokavárenští demonstranti, vy se nebojíte diktatury multikulturalismu?

Pan prezident Miloš Zeman prý podle nich ohrožuje demokracii v Česku. Ale podle mne? Demokracii neohrožuje Miloš Zeman, ale někdo úplně jiný. Ten, kdo se snaží u nás nastolit jakousi multikulturní diktaturu.

18.4.2018 v 5:13 | Karma článku: 43.52 | Přečteno: 2563 |

Libor Čermák

V Sýrii je daleko horší nebezpečí než nějaký Asad

Svět diskutuje jestli zasáhnout nebo nezasáhnout v Sýrii proti Asadovi. Jenomže já tvrdím, že v Sýrii je daleko větší nebezpečí než její současný prezident. To nebezpečí se jmenuje ISIS.

13.4.2018 v 0:13 | Karma článku: 36.80 | Přečteno: 1764 |

Libor Čermák

Je to modlení po vzoru muslimů pro lidské tělo vůbec zdravé?

O mně je známo, že jsem hypochodndr a člověk s obavami o své zdraví. Proto si nedokážu představit, že bych se měl někdy modlit tak, jak to dělají například muslimové. Tedy litanie prováděné čelem o zem. Tam přeci musí být bacilů!

14.2.2018 v 11:32 | Karma článku: 23.03 | Přečteno: 924 |

Libor Čermák

Konspirační hypotéza: Co když jsou za migrační krizí mimozemšťani?

V neděli v poledne jsem shlédnul díl televizního seriálu "Vetřelci dávnověku" s názvem "Plány mimozemšťanů". A přitom mne napadla jedna trochu konspirační hypotéza, která je sice na první pohled přitažená za vlasy. Ale co kdyby?

5.2.2018 v 5:13 | Karma článku: 22.51 | Přečteno: 837 |

Libor Čermák

Probudí smrt tohoto chlapce už konečně celou západní civilizaci?

Se slzami v očích jsem přijal zprávu, že hledaný sedmiletý australský chlapec Julian Cadman, který byl nezvěstný po teroristických útocích v Barceloně, se stal jednou z obětí tohoto hrůzného činu náboženských šílenců.

21.8.2017 v 5:50 | Karma článku: 41.16 | Přečteno: 2557 |

Libor Čermák

Konspirační hypotéza: Proč, že se světoví politici často zastávají islámu?

Clintnová se v předvolební kampani na muslimy pořád dovolávala, Macron se nechal podpořit tzv. "velkou mešitou" a o Merkelové ani nemluvě. Co na těchto ideologiích všichni pořád vidí? Jedna silně konspirační hypotéza mne napadla.

5.8.2017 v 0:13 | Karma článku: 32.99 | Přečteno: 3086 |

Libor Čermák

Chtělo by to postavit pomník českým obětem islamismu

Kdo si stále ještě myslí, že současná Evropa je ve stavu míru, tak je zcela určitě silně naivní. Současná Evropa není ve stavu míru, ale ve stavu boje se zhoubnou idologií islamismu. A už má dokonce i české oběti.

1.8.2017 v 6:24 | Karma článku: 35.20 | Přečteno: 974 |

Libor Čermák

Děkuji, ale vousatá móda mne fakt neoslovuje

Pokud chce muž nosit vousy, ať si je klidně nosí. A pokud ne, tak ať je nenosí. Já jsem ten druhý případ. A důvod není jen ten, že bych v nich vypadal jako trpaslík. Ale i něco, co i odporuje mému občanskému postoji.

31.7.2017 v 16:35 | Karma článku: 31.37 | Přečteno: 1383 |

Libor Čermák

Jsou ty "burkiny" pro člověka vůbec zdravé?

V Česku se v souvislosti s čestlickým akvaparkem rozhořel spor o plavkách "burkinách". Vůbec se mi ale nelíbí, že novináři ony kritické komentáře vůči nim nazývají slovem "nenávistné". Například já bych si do nich vůbec nevlezl.

11.7.2017 v 5:55 | Karma článku: 36.42 | Přečteno: 1804 |

Libor Čermák

Benešovy dekrety jsou nadějí i pro budoucí Evropu

Poslední dobou mě rozčilují politici, co jezdí na srazy sudetských Němců, potomků těch, co museli po 2. sv. válce opustit Československo dle tzv. Benešových dektertů. Ale víte, že právě ty můžou být nadějí i pro současnou Evropu?

26.5.2017 v 9:51 | Karma článku: 36.96 | Přečteno: 1452 |

Libor Čermák

Na demonstraci proti M. Zemanovi by mne nikdo nedostal ani dvaceti páry koní

Tak jsem se doslechl, že se zase mají konat nějaké demonstrace proti našemu panu prezidentovi. Proti že komu? Proti Miloši Zemanovi? Tak to se mnou rozhodně nepočítejte. Proti nejlepšímu prezidentovi za posledních 70 let nepůjdu.

17.5.2017 v 18:48 | Karma článku: 42.01 | Přečteno: 2496 |
Počet článků 2384 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1896

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

více