Libor Čermák

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.
  • Počet článků 2384
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1899x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

Libor Čermák

Záhady Klášterce nad Orlicí

V létě jsem při své dovolené navštívil Klášterec nad Orlicí v Orlických horách. Pokud toto místo neznáte, tak se vyznačuje několika zajímavými záhadami včetně podivných kreseb na zdi kostela.

7.4.2020 v 15:46 | Karma: 19,79 | Přečteno: 1175x | Cestování

Libor Čermák

Pěší výlet kolem Králíků

Třetí den mé dovolené pod Králickým Sněžníkem jsem se rozhodl, že se vydám na výlet kolem Králíků. Navštívil jsem vojenské muzeum, pěchotní srub Cihelna, Dělostřeleckou tvrz Hůrku a několik dalších bunkrů v okolí.

5.4.2020 v 11:25 | Karma: 16,57 | Přečteno: 509x | Cestování

Libor Čermák

Dělostřelecká pevnost Bouda

V době, kdy někteří ničí památníky porážky nacismu, bychom si naopak měli připomínat další symboly boje proti této nadřazenecké ideologii. Jedním z nich jsou bezesporu i české dělostřelecké pevnosti. Dnes vám povím o tvrzi Bouda.

4.4.2020 v 12:17 | Karma: 19,17 | Přečteno: 823x | Cestování

Libor Čermák

Dělostřelecká tvrz Hůrka

Když jsem byl letos na dovolené pod Králickým Sněžníkem, neopomněl jsem navštívit ani dělostřeleckou tvrz Hůrka, která se nalézá na okraji východočeského města Králíky. A tak vás zvu na její fotonávštěvu.

30.10.2019 v 14:25 | Karma: 20,15 | Přečteno: 689x | Fotoblogy

Libor Čermák

Výstup na Králický Sněžník

Druhý den mé letošní dovolené v Dolní Moravě jsem se rozhodl, že vystoupím na Králický Sněžník a zpět to vezmu po hřebenech přes Stezku v oblacích. A tak vzhůru do hor!

5.10.2019 v 15:31 | Karma: 19,56 | Přečteno: 539x | Cestování

Libor Čermák

Cesta na Dolní Moravu

Letošní dovolenou jsem strávil v Dolní Moravě pod Králickým Sněžníkem. A na výletech po jejím okolí. Ale i samotná cesta byla zajímavá, během které jsem navštívil jedno zajímavé poutní místo a i jeden zajímavý pěchotní srub.

8.9.2019 v 17:38 | Karma: 26,26 | Přečteno: 1534x | Cestování

Libor Čermák

Dělostřelecká tvrz Adam

Ve čtvrtek minulého týdne se mi podařilo něco zvláštního. Alespoň částečně si prohlédnout dělostřeleckou tvrz Adam v Orlických horách. I přesto, že její značná část je uzavřena jako vojenské území, něco se mi podařilo nalézt.

26.8.2019 v 5:30 | Karma: 20,65 | Přečteno: 1481x | Fotoblogy