Dovolená 2017 - Chebsko

Libor Čermák

Chrám svatého Bartoloměje v Plzni

Při návratu ze své dovolené v západních Čechách jsem se krátce stavěl i v Plzni. A díky tomu můžu do své fotoblogové sbírky významných chrámů a kostelů, které jsem navštívil, přidat další přírůstek, a to chrám sv. Bartoloměje.

7.1.2018 v 22:27 | Karma článku: 19.61 | Přečteno: 696 |

Libor Čermák

Pěší výlet po Slavkovském lese

Můj poslední výlet, který jsem udělal během své dovolené na Chebsku, vedl do 18. nejvyššího pohoří v Česku, do Slavkovského lesa. Vydal jsem se do okolí Lázní Kynžvart a Kladské.

20.12.2017 v 17:37 | Karma článku: 17.38 | Přečteno: 537 |

Libor Čermák

Obrázky z Kladské

Pohádkové sruby v alpském stylu, naučná stezka, národní přírodní rezervace Kladské rašeliny, východisko turistických tras. To vše je Kladská, lovecká osada v pohoří Slavkovského lesa.

16.12.2017 v 18:13 | Karma článku: 20.30 | Přečteno: 527 |

Libor Čermák

Zřícenina hradu Kynžvart

Hrad Kynžvart ve Slavkovském lese býval poměrně mohutný hrad. Dnes z něj sice zbyla jen zřícenina, ale i tak patří mezi naše nejvýše položeně hrady. Nalézá se v nadmořské výšce 824 metrů nad mořem. A i jeho návštěva stojí za to.

14.12.2017 v 11:04 | Karma článku: 20.58 | Přečteno: 854 |

Libor Čermák

Peší výlet z Chebu do Františkových Lázní

V pořadí čtvrtý pěší výlet, který jsem podnikl během své letošní dovolené na Chebsku, vedl z Chebu, přes sopku Komorní hůrku do Františkových lázní. Pojďte se i vy se mnou touto trasou projít.

11.12.2017 v 9:53 | Karma článku: 17.55 | Přečteno: 736 |

Libor Čermák

Chebský hrad

V totmo fotoblogu bych vás pozval na Chebský hrad, jednu z našich nejstarších románských památek, kterou jsem navštívil letos v létě při své dovolené na Chebsku. Určitě stojí za návštěvu.

4.12.2017 v 0:13 | Karma článku: 17.47 | Přečteno: 550 |

Libor Čermák

Výlet po Mariánských Lázních a jeho okolí

Při své letošní dovolené jsem zavítal i do Mariánských Lázní. Ty patří mezi nejkrásnější česká lázeňská města. Prošel jsem se po nich i po jejich okolí a i trochu zavzpomínal. Takže další pěší výlet.

12.11.2017 v 20:49 | Karma článku: 24.78 | Přečteno: 982 |

Libor Čermák

Hlavní lázeňská kolonáda v Mariánských Lázních

Úžasné dílo z litiny, skla a dalších materiálů. To je hlavní lázeňská kolonáda v Mariánských Lázních. Od roku 1986 ji navíc zdobí i proslulá Zpívající fontána. Pojďte si ji se mnou společně prohlédnout.

27.10.2017 v 20:27 | Karma článku: 21.04 | Přečteno: 707 |

Libor Čermák

Pěší výlet kolem Františkových Lázní

V pořadí druhý pěší výlet, který jsem udělal během své dovolené na Chebsku, vedl z Františkových Lázní přes Motýlí dům, přírodní rezervaci SOOS do města Skalná. I to byl velice zajímavý výlet.

14.9.2017 v 8:04 | Karma článku: 15.65 | Přečteno: 650 |

Libor Čermák

Hrad Vildštejn

V dnešním fotoblogu bych vás rád pozval na jeden z nejstarších českých hradů, a to románský hrad Vildštejn v západočeském městě Skalná. A kupodivu má cosi společného i s Krkonošskými pohádkami.

4.9.2017 v 5:52 | Karma článku: 20.95 | Přečteno: 785 |

Libor Čermák

Přírodní rezervace Soos

O letošní dovolené jsem navštívil přírodní rezervaci Soos u Františkových Lázní. Je to unikátní rezervace, která nemá ve střední Evropě obdoby. A tak tu mám několik fotografií z této zvláštní geologické oblasti.

1.9.2017 v 9:54 | Karma článku: 26.09 | Přečteno: 619 |

Libor Čermák

Obrázky z Františkových Lázní

Až 23 pramenů můžeme využít v nejzápadnějších lázních tvz. Lázeňského trojúhelníku". A tak se pojďme se mnou pro nich projít, protože zákoutí tu jsou přímo fotogenické.

24.8.2017 v 7:13 | Karma článku: 18.47 | Přečteno: 471 |

Libor Čermák

Výlet po hrázděných domečkách Chebska

Kraj, kde jsem letos strávil svojí dovolenou, jsem si vybral Chebsko. Tam jsem ještě nikdy pořádně moc nebyl, a tak jsem to jel letos napravit. Zabalil jsem si batoh, stan, spacák a karimatku a vyrazil jsem tam z Prahy vlakem.

20.8.2017 v 6:13 | Karma článku: 19.05 | Přečteno: 881 |

Libor Čermák

Chrám svatého Mikuláše a Alžběty v Chebu

Své slavné chrámy svatého Mikuláše nemá v Česku jen Praha. Například v Chebu je tomuto světci zasvěcen největší a zároveň nejstarší zdejší kostel, jedna z chebských dominant. A ten jsem navštívil i při své letošní dovolené.

18.8.2017 v 8:36 | Karma článku: 14.84 | Přečteno: 369 |

Libor Čermák

Hrázděná vesnička Doubrava

Letos jsem o své dovolené zavítal na Chebsko, a to přímo do kraje hrázděných domečků a chaloupek. V tomto článku bych vás chtěl pozvat do vesničky Doubrava, kde se nalézají hrázděné snad téměř všechny stavení.

15.8.2017 v 7:22 | Karma článku: 17.39 | Přečteno: 675 |
Počet článků 2384 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1896

Věnuji se mnoho aktivitám. Vedu dětské kroužky, (např. turistický oddíl, deskové hry a hlavolamy, modelář, apod). Mnoho let se také zabývám různými záhadami a vesmírem. Také mne zajímá historie, zajímavá místa, turistika, tvorba křížovek do časopisů a mnoho dalšího. Nechci se také smířit s tím, že by pozemský život měl být ve vesmíru něčím ojedinělým.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Co právě poslouchám

více